O nama

Prva predškolska ustanova International Montessori House otvorena je 2011. godine sa sjedištem u naselju Vraca. Dvije godine kasnije svoja vrata otvoria i naš drugi objekat u sarajevskom naselju Mejtaš. Danas je aktivna samo naša predškolska ustanova na Mejtašu koja opslužuje više od 90 djece dobi između 1 i 6 godina. Zahvaljujući svojim jedinstvenim pristupom i programom postali smo prepoznatljivi široj zajednici.

Našu ustanovu odlikuje prozračan enterijer i eksterijer sa velikom prilivom prirodne svijetlosti. Dobro opremljen park kao igralište, klimatizirane učionice i njihovi granični vrtovi, dijelovi su komfornog, ugodnog i optimalno prilagođenog prostora za što bolje učenje. Dizajnirane prema veličini male djece, sve prostorije su zasebne sa kupatilom i imaju mnogo prostora za individualne i grupne aktivnosti. Objekat je također pod stalnim video nadzorom.

Potencijal djeteta otkriva tek kada se u cijelosti primjenjuju Montessori metode. Pravilan holistički razvoj postiže se kroz mogućnosti samostalaog izbora djeteta, praktičan rad, brigu o drugima i okruženju. Što se tiče niva koncentracije, on se postiže se kada se poštuje program rada bez prekida, otkrivajući ljudsko biće koje je superiorno ne samo obraznovno, već emocionalno i duhovno, dijete koje duboko brine o drugim ljudima i svijetu, i otkriva svoj jedinstveni i individualni način da da svoj doprinos.

NAŠI CILJEVI

Naš cilj je pružiti atmosferu u kojoj djeca:

  • Osjećaju se sigurno i zaštićeno
  • Razvijaju samostalnost
  • Imaju mogućnosti da sami biraju i donose odluke
  • Dobivaju povratne informacije
  • Imaju podsticaj za izgradnju vlastitog mišljenja
  • Postaju odgovorna prema sebi
  • Nauče cijeniti sebe i svoje vrline
  • Budu potpomognuta u razvoju svojih vještina
  • Razvijaju logičko razmišljanje
  • Razvijaju kritičkog mišljenje
  • Razvijaju emocionalnu i kreativnu inteligenciju

Pozitivno okruženje za učenje uključuje:

  • Okruženje koji zadovoljava individualne potrebe
  • Estetski uređeno okruženje koje zahtijeva brigu
  • Opremu koja omogućuje interakciju pojedinca
  • Dobno (starosno) grupisanje koje im omogućava međusobne socijalne interakcije
  • Interakciju sa kvalitetom odgajateljima/učiteljima
  • Balans slobode i granica je ono u kojemu se uči odgovornosti
  • Stiče znanje kroz praksu