Način rada

Djeca u ranom razvoju prolaze kroz osjetljive faze u svom životu. Dr. Maria Montessori opisala je da je um djeteta u periodu od rođenja do šeste godine “upijajući um”.

To znači da dijete do treće godine ima ogromnu sposobnost da uči i apsorbuje sve iz svijeta oko sebe, bez ikakvog svjesnog napora. Od treće do šeste godine, ta faza polako prelazi u svjesnu fazu. Obzirom na prirodu ovog perioda, perioda u kojemu se većina naučnika slaže da je ključna u razvoju crta ličnosti djeca su posebno osjetljiva na određene vanjske stimulanse. Stoga naši odgajatelji koriste prednosti njihovog stanja usmeravajući ih da stiču znanja, vještine i vrijednosti kroz dijaloge i aktivnosti sukladno pravilima Montessori filozofije i upotrebom specijalnih obrazovnih materijala i igračaka koji su napravljeni za stimulisanje dječijeg intelekta.

Usmjeravajući njihovu pažnju na pravilan način doseže se određena kvaliteta i dijete radi na svom optimalnom nivou – okruženo ugodnom i radnom atmosferom.